الأحد، 13 فبراير 2011

Ghada Adel











هناك 24 تعليقًا:

  1. هعطف عليك بالحب تجينى مفيش من 2011 ولا تعليق لذا هنده عليكى بالحب تيجينى واشتاق اليكى تحلو سنينى واخاف عليك انا اخاف عليك اكتر من عينى عينى ياعينى عنينى عليك كل القلوب بتهيم بتهيم حواليكى يادودي اما انا انا انا حبيبك وانا بشوفك بس بعيون غير عيون الناس واحسك بكل مافى العمر من احساس اما انا وحدي انا يادوده عماد مراد بشوفك بس بعيون غير عيون الناس واحبك بكل مافى العمر من احساس بشوف الحسن مداري ورا الضحكه اللى فى عنيكى وبسمع فى رنين صوتك الم الم ودموع دموع عنيكى الى راحت انهار تبكى فى بعدى عنك وانا اللى بقول فى عمري
    وغدا نزهو فلا نعرف للغيب محل قد يكون الغيب حلو حلوا حلوا انما انما الحاضر احلى هكذا نحتمل العمر نعيما نعيما وعذابا مهجه حاره وقلب مسه الشوق لكى فذاب
    اغدا اغدا القاك اغدا القاك يامهجه حاره فى حنينى اليكى قد يكون الغيب حلوا حلوا انما انما الحاضر احلى احلى ياخوف فؤادي من غدي اغدي معكى انتى يامهجه قلبى وقد كان حارا حارا عشقى بكى يامهجه قد احلت حلوا حلوا فى عمؤر قد طال شوقا شوقا وحنينى من حنان قلبك اللى طال شوقى لحنانه

    ردحذف
  2. عارفه ياغاده دايما لما بكتب بتكون كتابتى ليكى مفاجأه للى بيتبعو الكلام انا عارف ان الكلام محدش يعرف يكتب ذيه بس دي موهبه من عند الله عز وجل عارفين عمري مافكرت هكتب ايه لو كتبت يوم باليله الهم من الله عز وجل بيجري الكلام فى ايدي بصدق كل حرف بيجينى

    ردحذف
  3. مابلك يابت ياغاده موهمه وعيونك بتبرق انتى كلك جميله ياجاريه الخديوي عماد مراد مش عارف المره دي اصلكم متعرفوش لو عرفتم ماقلتولى اكتب انا حبيب وعشق غاده عادل وده معروف على العالم مش عارف مابتشوفوا صفحه عماد مراد فى الفيس للعالم ياجماعه كان معايا ابوما والملك عبدلله بن ابلحسين والوليد بن طلال ومارك زوجير بيرغ الشيخ مارك زعتر تعرفوه حبيبى

    ردحذف
  4. انتم بتهرجو وده كلام وسخ يحصل منكم انا اضفت ملف تعريفقى

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  8. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  9. غاده لما اكتب وتم ارسال التعليق الى غاده عادل ليه منزلش هنا كله نزل ماعدا الاول جيت انشره قالولى ملف تعريف اضفت جوجل معنى كده انه منشور على صفحى فى جوجل ولو متنشور وانا عاوزه هنا ونشرت ليه متنشروش على طول بدون مايحولوه

    ردحذف
  10. الوقتى بقى خاص بيا وانا دخلت م الاول مش عارفين مين بيكتبلك

    ردحذف
  11. شكل تانى حبك انت شكل تانى شكل تانى حبك انت شكل تانى حب غالى حب ناره مدوبانى
    شكل تانى حبك انت شكل تانى حب غالى حب ناره مدوبانى شكل تانى حبك انت شكل تانى حب غالى حب ناره مدوبانى حتى لما بتنسى مره وتعاتبنى بكلمه مره حتى لما بتنسى مره وتعاتبنى بكلمه مره العتاب المر منك انت برضه ليه حلاوة شكل تانى شكل تانى

    ردحذف
  12. خوفونى من هواك قبل ماحبك خوفونى قالوا ياويله اللى يسكن جنب قلبك قالوا ياويله خوفونى من هواك قبل ماحبك خوفونى قالوا ياويله ياويله اللى يسكن جنب قلبك قالوا ياويله ياويله خوفونى من هواك قبل ماحبك خوفونى قالوا ياويله ياويله اللى يسكن جنب قلبك قالوا قالوا قالوا قالوا ياويله خوفونى من هواك من هواااااك خوفووونى من هواك من هواك من هواك خوفوونى قالو ياويله ياويله ياويله اللى يسكن جنب قلبك قالوا ياويله قلت هو ده اللى ناره مخوفانى هو ده اللى قلبه يبقى شكل تانى قلت هو ده اللى ناره مخوفانى هو ده اللى قلبه يبقى شكل تانى حتى لما بتنسى مره وتعاتبنى بكلمه مره حتى لما بتنسى مره وتعاتبنى بكلمه مره حتى لما بتنسى مره وتعاتبنى بكلمه مره العتاب المر برضه منك انت له حلاوه شكل تانى شكل تانى السنين مرت وانا مش داري بيها من حنانك وم الهنا وم الهانا اللى بيجري فيها السنين مرت وانا مش داري بيها من حنانك وم الهانا اللى بيجري فيها والساعات وياك بتجري فى ثوانى وياك بتجري والساعات وياك بتجري فى ثوانى وياك بتجري من حنانك وم الهانا الهانا اللى بيجري فيها والساعات وياك بتجري فى ثوانى وياك بتجري فى ثوانى كل ثانيه لها دقه شكل تانى

    ردحذف
  13. عارفه ليه السنين وياك بتجري فى ثوانى وياك بتجري كل ثانيه لها دقه شكل تانى

    ردحذف
  14. لأنى عودت عينى على رؤياك عودت عينى على رؤياك وقلبى قلبى سلم سلم سللملك أمري

    ردحذف
  15. عودت عينى عودت عينى على رؤياك وقلبى قلبى سلملك أمري اشوف هانا عنيا فى نظرتك ليا اشوف هانا عنيا فى نظرتك ليا والقى نعيم قلبى يوم مالتقيك جنبى والقى نعيم قلبى يوم مالتقيك جنبى وان مر يوم من غير رؤياك وان مر يوم من غير رؤياك ينحسبش مينحسبش من عمري

    ردحذف
  16. ياريت يدوم للقلب صفاك واقضى طول العمر معاك ياريت يدوم للقلب صفاك واقضى طول العمر معاك تمر الايام تطوي العمر بينا تمر الايام تطوي العمر بينا ويفضل فيا ياغاده عادل ابراهيم حبك للابد للابد مينتهييش
    المهندس على منير بعمري ياعمري بعمري ياعمري بعمري كله كله حبيتك ياديدي عماد فتحى لقاك وصال فى صور للقانا صباح الحب بينا ليلينا نهارنا الشوق هو انت الشوق اللى اسمع صوته ينادينى ينادينى وانتى الامل اللى احيا بنوره عمره عمره مايبعد يوم عن عينى وانتى انتى الحب اللى مفييش غيره مفييش غيره لو يتعبنى او يشيقنى ياحبيبت امبارح وحبيبت الوقتى وحبيبتى لبكره ولأخر عمري ياغاده عادل إبراهيم
    حبيبك المهندس عماد فتحى سلام هرجعلك كل وقت في براكى فيكى لقاكى لقايا ولما تقوللى عماد احنا مش روحين احنا بقينا روح واحده اقلك انتى يأنا أغلى عليا منى أنا

    ردحذف
  17. الشوق واخدنى فى بhر هواك يامسهر النوووم فى عنيا سهرت اشواقى وياك سهرت افاكاري اشواقى وياك والشوق واخددنى فى بhر هواك يامسهر النوم فى عنيا اه يامسهر النوم فى عنيا سهرت افكاري وياك والشوق واخدنى فى بhر هواك الصبر ده مش بايديا لو قلت اهواك كل كلام الهوي ميقضنييش ميكفنييش فى هواك سهرتى افكاري وياكى الصبر ده مش باايديا والشوق واخدنى فى بر هواك اقول لروhي وانا ذنبى ايه يقلى قلبى hلمك عليه مسيره بكره يعطف علينا ونبقى نعرف هجرنا ليه هجرنا ليه هجرنا ليه ويسهر النوم فى عنيا يامسهر النوم فى عنيا سهرت افكاري وياك أأأأأأأأأأأه أأأأأأه يامسهر النوووم فى عنيا سهرت افكاري وياك الصبر ده مش بايديا الصبر ده مش باايديا والشوق واخدنى فى بhرررر هواك اقول لروhى وانا ذنبى ايه يقلى قلبى hلمك عليه مسيره بكره يعطف علينا ونبقى نعرف هجرنا ليه ياناسينى وانت على بالى وخيالك مايفارق عينى ياناسينى وانت على بالى وخيالك مايفارق عينى رينى واخد على الى ريhنى من كتر ظنونى لاعنيا بيهواها النوم ولا بخطر على بالك يوم لاعنيا بيهواها النوم ولا بخطر على بالك يوم تسأل عنى يا يا يا مسهرنى بالhب وhده انت غالى عليا بالhب ودhه انت نور فى عنيا تعال خلى نسيم اليل على جناHالشوق يسريي الهجر طال طال والصبر قليل والعمر ايامه بتجري طالت الايام تنعاللى قوام انا عندي كلام بدي اققلوهلك انا عندي كلام وفى قلبى هيام اوصوفهولك طالت الايام تعاللى قوام ده انا عندي كلام بدي اقولهولك انا عندي كلام وفى قلبى هيام تعاللى قوام ونعييش ايام ولا فى الاhلام يانسينى وانت على بالى انا عندي غرام وفى قلبى هيام بدي اوصفهولك تعالالى قوام طالت الايام ياديدي تعاليلى قوام ده انا قلبى غرام وفى شوقى هيام يادوده تعاليلى قوام ياغرامى ياغرامى ياهيامى تعالى خلى نسيم اليل على جنا الشوق يسري تعالى خلى نسيم اليل على جناH الشوق يسري فراقك طال والعمر ايامه بتجري انا ياغرام فى عشقى ااhلام وغرام وهيام هيام اوصوفهلك ياليالى عماد ياHبيبت العمر ياغالىا العمر تعاليلى قوام ونعييش ايام ولا فى الاhلام خلينى اتهنى بقربك وانا عينى يهواها النوم ولا اشكى ولا اقلك يوم اسأ‘ل عنى يا يا مسهرنى

    ردحذف
  18. بدور عليكى يانونه كنتتى فى غاده عادل عماد مراد ملقتكييش ليه ادور ليالى عشان اجييكى ملاقييش ليه اتشالت من غاده عادل عماد مراد على جوجل

    ردحذف
  19. اليله هرجع صفتى ع الفيس وليالى الشوق فى العشق ياغغرامى ع الموبايل ياهواكى على هوايا جانا الهوي جانا ورامنا الهوي رمانا طيرنا ياشوق على بر الشوق ليالينا ياشوق وطيرنا ياهوا ياهوا اه اه ياهوي شوقى ياليالى عشقى ياغرانمى ياغغرامى انت الشوق اللى اسمع صوته ينادينى ينادينى وانت الامل اللى ايا بنوره عمره مايبعد يوم عن عينى وانتى انتى الHob you you only my my love my life u love iun love me u hi love iu love hot love me you u gada i love u all my life u still only love who i have curing only for love u your love will still in my life to the end for my life

    ردحذف
  20. why no why no can,t added my love her icture why gada

    ردحذف
  21. أه سوووري اطل الbكابتل والH عندسي واقفين عشان كدهbicture

    ردحذف
  22. لازم يبقى فى تنزيل صور ذي اي مكان الصور مع الكلام فن اختيار الكلام وغاده عندي الاف الصور غاده دي البخيله فى نشر صورها عندي 5000صوره ليها

    ردحذف
  23. انا معاكى بس فى جوجل بستمتع بجمالك ياجميله الشرق ياقلب الHOBياهوي ياهوي طيرنا على خد الشوق عند القمره وعند نجمه مالهاش اي جار طونا ياهوي وارمينا فى القمره ورمانا الهوي ونعسنا طونا طونا ونزلنا على خد الشوق ورمانا طونا الشوق والهوي ريHنا اه مارمانا البهوي ونعسنا واللى شبكنا يخلصنا واللى شبكنا يخلصنا يافاتنا قلبى يا اثرا عشقى

    ردحذف
  24. انتى عارفانى انا مابقول كلامى متجهز هو الشوق بيكتبنى ياغرام ايامى ايامى يابيبت العمر هواك هواك هو اللى خلى العمر غالى واغلى م اليقيقه بين ايديا
    عارفه اللى جاي بدموعى
    تمر الايام تطوي العمر بينا ويفضل فياHOBKللابد للابد مينتييش
    والله بالله العظيم بدموعى

    ردحذف